اهمیت نماشویی ساختمان برای نمای کامپوزیتی
نوشته شده توسط : admin

نماشویی ساختمان برای نمای کامپوزیتی به نسبت بقیه نما ها کمی مشکل تر است زیرا این نوع نماها جرم و آلودگی بیشتری را به خود میگیرد و از این رو باعث زودتر کثیف شدن نمای ساختمان می شود، از این رو معمولا نماهای کامپوزیتی وقت و زمان بیشتری برای نماشویی ساختمان می طلبد تا به زیبایی ظاهری و تمیزی فوق العاده ای برسد.

 

چه زمانی نماشویی ساختمان با نمای کامپوزیتی باید انجام گیرد ؟

همانطور که در کل شهر می بینید در خیلی از ساختمان های جدید از کامپوزیت به عنوان پوشش نهایی نمای ساختمان استفاده شده و آلودگی های شهری و فصلی نمای ساختمان را دچار آلودگی های سطحی و غیر سطحی کرده است. اما چرا؟

نماشویی ساختمان باید در هر فصل انجام گیرد زیرا در هر فصل ما شاهد تغییرات جوی هستیم که هر کدام از آن ها باعث ایجاد آلودگی بر روی نمای کامپوزیتی می شود و همین امر ضرورت نماشویی ساختمان را ایجاد میکند. نماشویی ساختمان هم میتواند چهره شهر را زیبا تر کند هم باعث میشود افرادی که در آن ساختمان زندگی می کنند احساس بهتری داشته باشند. از طرفی این فرآیند استحکام و دوام نمای ساختمان شما را دوچندان می کند زیرا در صورت عدم نماشویی ساختمان ، آلودگی های موجود بر روی سطح کامپوزیت رسوب کرده و باعث از بین رفتن آن خواهد شد.

 

حساسیت نمای کامپوزیتی به مواد شیمیایی

موادی که در شوینده ها وجود دارد می تواند با سطح کامپوزیت واکنش نشان دهد و به مرور زمان سطح آن را از بین می برد که این فرآیند قدری نماشویی ساختمان را دچار مشکل کند. به دلیل حساسیت بالایی که این سطوح دارند بایستی روش شستشو و مواد مصرفی به دقت مورد بررسی قرار گیرد. از این رو شرکت کارویس از شوینده هایی استفاده می کند که نه خیلی اسیدی و نه خیلی قلیایی هستند که این عمل موجب می شود آسیبی به سطح کامپوزیت وارد نشود، بنابراین عمر سطوح کامپوزیتی را طولانی تر می کنند.

 

روش های نماشویی ساختمان برای نماهای کامپوزیتی

نماشویی با واترجت

نماشویی با ابر و تی

نماشویی با مواد شوینده و جرم گیر

در مورد روش نماشویی ساختمان با استفاده از مواد شوینده این نکته قابل ذکر است که ابتدا مواد شوینده با بهره گیری از ابر یا دستمال مخصوص بر روی سطح اعمال می شود و به مدت یک دقیقه روی آن می ماند، پس از واکنش های لازم بین مواد شوینده و آلودگی های موجود بر روی سطح کامپوزیت، با تی های مخصوص، مواد و آلودگی ها به طور کلی از روی سطح نما برداشته می شد و در انتها لکه های باقی مانده توسط دستمال های میکروفایبر رفع خواهند شد.

 

اهمیت نماشویی ساختمان برای نمای کامپوزیتی





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: